Bu Google'ın kestiği ücret ki %5 olacağını söylemişlerdi. (Devlet %7,5 vergi istiyor Google'dan) Yeni bir olay değil, herkesin suçladığı gibi devletin olayı da değil. Devlet Google'a hemşerim vergini ver dedi ve Google'da bir kısmını vatandaştan tahsil ediyor. Bilgi sahibi olmadan devlete olan nefretinizi bu kadar basitçe kusmamak gerek.
Mevzu şu ki, Google Türkiye'de vergi vermeye başladı mı? Başlamadıysa baya bildiğin vatandaşı kerkiyor.
Ek: Sadece Türkiye değil bir ülke daha vardı adını unuttum. Ben de aylık 1.000 TL civarı ödeme yapıyorum.