Vallaha bana kredi kartı vernişti banka bikere limitim yetmebi bişi alırken adamlr kendileri hergün arıyodu limitinizi artıralım dşye 😂
Yani 4 sene önce öğrenciyken bana yapmamışlardı öğrenci kartı olduğu için arttıramayız dediler. Sistemleri değiştiyse bilemiyorum ama dediğim gibi geliri neyse ona göre kart veriyorlar öğrenciye