3 Aralık'tan itibaren %80 e yakın düşüş yaşadık. Hiçbir kelimede ilk sayfaya çıkamıyoruz. Binlerce lira para harcadık linklere. İç seo eksiği vardı onları kapattık. Blog girdik. Search console hatalarını giderdik. Sitede 1 aydan beri tık yok. Hit olarak düşmeye devam ediyor. Artık sinirden komple tüm dosyaları veri tabanları silip kapatacağım.

Aslında sorun sitede değil saçma sapan Google algoritmalarında. İlk sıralarda spam, hacklink siteler. Tamam Google hacklinkleri yukarı çıkartıyor dedik. Hacklink deneyelim dedik doğru düzgün hacklink satan yok. Yaptığımız emekler, harcadığımız onca para tamamen boşa gidiyor. Zaten artık siteye harcayacak 1 kuruş bütçem de kalmadı. Son aldığımız linkler de işe yaramazsa sunucu ücreti de ödenmeyecek kapansın site.

We Google