Aracın ne olduğunu görmeden cevaplıyorum genel anlamda boyalı araç alınır mı alınmaz mı empati kurarak düşünürseniz daha hızlı yanıt bulursunuz kendinizde , ha bu işi alçaklık için yapan var ama genel anlamda boya yenilik anlamına gelir .
şimdi araç için konuşuyorum aracı inceledim ve araçta ciddi anlamda bir hasarı yok , bu model araçların bu renkteki boyaları zaman geçtikçe çok kirli ve göze batar bir hal oluyor ve birde etek altı darbeleri varsa heleki ben bu araçtaki boyanın yenilik olarak olduğunu düşünüyorum .