Wirecard skandalı sonrasında dip yapan şirketin hisselerini an be an takip ediyordum. Elimde birikimim olsa girecektim ama giremedim

Tabii ki kimseye tavsiye de etmedim. Zira yüksek risk barındırıyordu.
Wirecard yeni yılla birlikte uçuşa geçti. 0,31'den 1,2 seviyelerine geldi. Buradan sonra nereye gider bilmiyorum ama 2 günde yüzde 400 artış kaydetti.
Bir kez daha kaçan balık büyük oldu. Umarım daha da büyük olmaz...
(Yatırım tavsiyesi değildir) Aslında yatırım tavsiyesi olacak birşey yazmadım ama yine de bu notu düşelim buluttan nem kapılabiliyor bu konuda.