Ben olsam gözle görünür şekilde hack'lerim sonrda mesaj atarım o kadar yazdım size bir cvp bile vermediniz.
sonra onlar senin peşine düşsün
O olaya girmek isterdim ama onu yapsam büyük sıkıntılara yol açar, yanlış olur
1. Resmi olarak ödül avcılığı yoksa sitelerde açık aramanız, port taraması yapmanız, izinsiz kullanmanız vs bulduğunuz açığı bildirmeniz ve kullanmanız suç. İletişim kurduğunuzda aslında başınızı yakmış oluyorsunuz haberiniz yok gibi.
2. Çeviri vesaire işlerinde ücretli bir şekilde iş yapılır, şirkete alınmanız ve onların üzerinden referans kasmanıza izin verilmez.
Tahminim, yakında davaya hazır olun.
14 ay oldu sanırım

ben açık buldum dedim bundan bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum.
Zaten bu tarz durumlarda sanırım şirketler pek iplemiyor. Mesela WhatsApp'ta açık bulan arkadaşlarım , açıkları WhatsApp'a ilettiklerinde , WhatsApp teşekkür etme gereği bile duymamış.