Merhabalar,

Sabahın köründe biri beni şahsi bir numaradan arayıp çocuğunuz var mı? Bebek aşısı, 12 yaş gibi gibi sorular yöneltti. Sağlık Ocağından aradığını dile getirdi. Şahsi bir numaradan aramalarını tuhaf buldum. Böyle bir şey mümkün mü? Numaramı nereden buldunuz? Gibi sorular yönelttiğimde cevap alamadım. Kendim şahsen 21 yaşında ve tek çocuklu bir aile içinde yaşıyorum. Evli olmadığımdan ve kardeşim olmadığından bu tarz sorular aldığımdan garipsedim. Ne yapmaylıyım?

Teşekkürler 😊