Merhaba arkadaşlar,
Genellikle backlink amaçlı ara sıra yorum yapılıyor forumda. Zaten ücretli sağlam backlink paketleri satılyor ya da ücretsiz paylaşanlar da var. Biz bunu karşılıklı şekilde yapabilir miyiz? Amaç; backlink almak değil. Sitelerimizde canlılık sağlamak ve güncelliği korumak. Amaç bu olduğu için da pa değerleri ya da spam skorlarını göz önünde bulundurmamıza gerek yok. Yorum yazarken ad soyad/kullanıcı adı ve mail adresinizi yazsanız yeterli bu açıdan . Sizler de önerilerinizi sunabilirsiniz. Herkese iyi günler, iyi çalışmalar.
Not: Yorum yapılacak siteleri ya buradan ya da özel mesaj yoluyla birbirimize ulaştıralım. Hangisi daha makul sizler için konuya yazabilirsiniz.
Yorumlar konuyla ilgili olsun lütfen. Bu tamamen gönüllü bir etkinlik ve bu konuda
özen gösterileceğini düşünüyorum.
YORUM LİSTESİ @dmr88;
Link @bbthns; Link @canatasever; Link - Link @classymodel; Link @silver29;
Link -
Link
merhabalar, pm gönderildi