Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Trendyoldan ulaştım kendilerine. Mağaza isminin bir hikayesi varmı diye sordum. Verdikleri cevabı aynen paylaşıyorum;
"İsmimiz Ronaldinho hayranlığından geliyor. Forma numarasının da 10 olmasından dolayı R10 ismini uygun gördük. Direkt R10 yapmaya karar verdik lakin r10 adında ne idüğü belli olmayan bir site olduğunu gördük. Bu yüzden R10-Market yaptık. Ayrıca Ronaldinho'nun şuanki durumu hiçte iç açıcı değil. Ronaldinho hayranı olduğumuz için, R10-Market'in tüm kazancı ronaldinho'ya bağışlanacaktır.."
Helal olsun.