voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Subdomain'i nereden oluşturduysanız aynı yerden. Alan adını seçmeyeceksiniz de subdomain'i seçeceksiniz.
Eyvallah, dikkatli kontrol etmemisim.
kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle birşeye neden ihtiyaç duyarlarki
Demo seklinde bir subdomain olusturacagim, demonun altina da farkli demo varyasyonlari icin subdomain olusturmak var aklimda su an.