Subdomain'i nereden oluşturduysanız aynı yerden. Alan adını seçmeyeceksiniz de subdomain'i seçeceksiniz.
Eyvallah, dikkatli kontrol etmemisim.
Böyle birşeye neden ihtiyaç duyarlarki
Demo seklinde bir subdomain olusturacagim, demonun altina da farkli demo varyasyonlari icin subdomain olusturmak var aklimda su an.