GezWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekşiye gerek yok, canlıları burada 20 yıldır Bursa'da ikamet ediyorum.

Her mahallesine girmiş birisiyim.
Peki Görükle'nin belirttiğim standartlara haiz bir mahallesi yok mu hiç acaba