Görükle iyidir Bursa`da öğrenciydim rahat ve keyifli yer. Zaten çok fazla boşta daire var fiyatları uygundur.
Bu arada biliyorum görükle çok uzak ama gecenin kaçı olursa olsun hatunla dışarı çıkacağız deyince aklıma geldi. Gerçi bu aralar üniversiteler açık olmadığından eski canlılık yoktur.
Ya şöyle ki benim yaş 27, hâlâ partilerim ama Şahinci filan görmeye dayanamıyorum. Altındaki tenekeye bak yaptığı harekete bak diye kan beynime fırlıyor. Hani hem hareketli, gece yürüyebileceğimiz, bankta ya da barda gidip rahat rahat bir şeyler içebileceğimiz hem de saçma sapan insanların bulunmadığı bir yer istiyorum. Hem eşim de çalışacak, akşam geç dönmesi gerekir vs. rahatsız olmasını istemiyorum. Bunu sadece Ekşi'den okuduğum yorumlara istinaden söylüyorum. Görükle orada yazdıkları gibi mi hiç bilmiyorum tabi.
Özlüce olabilir hocam tamamen elit iş adamlarının oturduğu bir semt
Görükle olabılır öğrenci semti herkes kendi çorbasına bakıyor
atavler olabilir gayet nezih bir semt
beşevler olabilir ideal mahallerden
Altınşehir olabilir gayet yakın ve lüks bir yerimiz
İş adamı kalibresine henüz erişemedim ama umarım bütçem karşılar.

Çok çok teşekkür ederim değerli hocam