ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görükle için ekşi yorumlarına baktım ama orası benimki için pek rahat bir mahalle değil gibi
Aman hocam, apartmana her gece baskın'ın keyfisi yaşarsın