ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görükle için ekşi yorumlarına baktım ama orası benimki için pek rahat bir mahalle değil gibi
Ekşiye gerek yok, canlıları burada 20 yıldır Bursa'da ikamet ediyorum.

Her mahallesine girmiş birisiyim.