Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çocuk olmasını isteyince ve kaç aydır olmasını isteyince olmayınca da tedirgin olması ne yazikki normal korkmasıda
Bu dediklerinizin nedeni prolaktin denilen o hormon hocam arkadaşınız işin peşine düşsün bence sperm testi vs. Bende daha öğrenciyim çok detaylı bilgim yok ama bence sorunun kaynağını bulmuş gibi umarım bundan sonrası daha da iyi olacaktır