Önermem millenicom da daha mutluydum. Modemlerine mahkum kalıyorsunuz, kendi modeminixi kullanamıyorsunuz. Verdikleri modemin wifi özelliği kötü. Çıkmak için aradım 2 aylık aboneyken, 1.2k fiyat biçtiler