Ortaokul çocuğunu siber suç diye tehdit etmesi gerçekten rehberlik öğretmeni açısından, çözüm olarak kullanması olması çok enteresan. Daha yapıcı bir konuşma yapması gerekirken ve velisi ile konuşması gerekirken çocuğu araması da ayrıca garip. Normal şartlarda tehdit vari konuşamaz. Ayrıca mahkemeye verseler ki yeğenin grup yöneticisi olmadığı için hiçbir şey olmaz. Mahkemeye verse mahkeme ne yapacak whatsapp gruplarına

Reşit olmadığı içinde yeğeniniz yerine velisini araması gerekiyor.