sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bize ait olan ürünlerimi koymamız gerekiyor yoksa farklı platformlardan (letgo vb.) sitelerin ilanlarını kopyalayıp bir üyelik üzerinden mi paylaşılacak.
Ben de bunu merak etmekteyim.