yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda illa ticaret dönecek diye birşey mi var hocam maxigeyik kategorisi varsa herkes istediği konuyu açabilir kurallar çerçevesinde.
Ben bi geyik göremiyorum önceki açılan konudan tartisabilirlerdi gereksiz konu
Ek olarak 6 günde forumu nasıl çözdünüz son birkaç gündür çok gereksiz konular açılıyor forumun işleyişi bu demek değildir daha yenisiniz