Forumda illa ticaret dönecek diye birşey mi var hocam maxigeyik kategorisi varsa herkes istediği konuyu açabilir kurallar çerçevesinde.
Ben bi geyik göremiyorum önceki açılan konudan tartisabilirlerdi gereksiz konu
Ek olarak 6 günde forumu nasıl çözdünüz son birkaç gündür çok gereksiz konular açılıyor forumun işleyişi bu demek değildir daha yenisiniz