WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 aylık üyesiniz ben 3.2 yıllık üyeyim forumun amaçları hakkında bilgim var maxigeyik kategorisinde açtım ayrıca
Karşılaştırmaya başvurmanız yanlış, ben sizi bilgisizlikle itham etmiyorum. Ayrıca 3.2 yıllık üye olmanızın bir hikmeti yok gözümde hocam. Mesajımda; açılan "İslam karşıtı oyunlar" konusunun r10'da açılmasını şahsım adına anlamsız buldum ki bu öznel bir yargıdır. Yani atıfım sizin konunuza değil. Beni yanlış anladınız.

yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda illa ticaret dönecek diye birşey mi var hocam maxigeyik kategorisi varsa herkes istediği konuyu açabilir kurallar çerçevesinde.
Doğrudur hocam, isteyen istediği konuyu açabilir. Ben kimseye bu konuları açamazsınız demedim