Bende yazılımcıyım ve açıkçası hepimiz aynı hataya düşüyoruz. Ölümcül olan cümle şu; "X para şuna verilir mi, ben daha iyisini yapar temiz kodlarım en azından ne olduğunu bilirim" vs.
Halbuki işe yarar birşey bul ver parasını hazır halde olsun, zaman kaybetme hızlı olarak başla değil mi. Ama yok, o zaman kaybedilecek
Valla zamanımı öğrenmeye adadığım için hiç önemi kalmadı bende