Amazon - ebay gibi platformlarda dropshipping yapmak çok çok zor hocam. Kazanan yokmu, elbette var ancak onlarda devlet sırrını bile bukadar önemsemez sanırım bilgi paylaşma konusunda. Çok bıçak sırtı bir iş benim gözümde. Benimde dropshipping konusunda çok acı tecrübelerim oldu, umarım tavsiyemi okuyup benim yaptığım hataların benzerini yapmazsın, Ekim nazım Kaya denen adamın eğitimini aldım dolar kurundan satıyordu ozamanlar ve büyük tutarlardı bu tutar tabi o zamanlar maddi durumum iyiydi ve aldım. Bırakın satış yapabilmeyi, pasaportla doğruladığım hesaplar suspeneded oldu. Teknik destek alamadım, eğitimi aldığım forum sitesinde destek almak istediğimde sorunumu tam anlamadan "emeklemeden koşmaya çalışıyorsun" diyen yancılar alay etti filan derken dropshipping'den ben değilde Ekim Kaya kazanmış oldu, kendisi şu an Türkiyedeki kişilere eğitim sağlayarak kopardığı paralarla aldığı lamborghini ile amerikada piyasa yapıyor ortamlarda. Benim sana dropshipping konusunda verebileceğim tavsiye bu olur, en kısa net öz yorumla bu işe girerken bu tarz insanlara sakın ola paramı yedireyim deme.