Sn.
bhofficial , daha önce banada evrak gönderdiler. İçerikte anketin zorunlu olduğu, red ederseniz cezai müeyyide ile karşılaşacağınız yazıyor. Dilerseniz araştırın, buna dair bir mahkeme kararıda var. Devlete bilgi vermek zorundasın diyor. Daha önce eve bir personel geliyordu, pandemi dolayısıyla telefona dönmüş olabilir.