Geçen bir konuya yükselmiştim. Google dijital atölyeden sizin adınıza sertifika alıyorlarmış. Çok dahice bir ticaret konusu gibi özenerek hazırlanmış. O sattıkları kişi şuan aralarda dolaşıyor işte ben reklam uzmanıyım dijital pazarlama uzmanıyım diye. Sonra insanlara hizmet veriyorlar. Bakiyelerini eritiyorlar yok yere. Konuyu modlar silmemişti ben de üstüne düşmedim herhalde legal. Günümüzde insanlar bir şeylerin uzmanı olmadıkları için kendilerini eksik hissedip adlarının sonuna uzman ekliyorlar. Ben Dijital atölye sertifikasını ilk çıktığı dönemlerde emek vererek almıştım. 8 yıldır da aktif olarak adwords < ads reklamları veriyorum her ay +50.000 TL bütçe kontrol ediyorum. Bu işin bir de lisans eğitimini aldım. Bu tür insanlar yüzünden profilimdeki uzman ibaresini kaldırdım. Bir tane arkadaş da profesyonel makale yazarıyım size örnek yazı göndereyim demişti. Gönderdiği içerik 2 paragraf. Bir tane başlık yok. Anahtar kelime belirlenmemiş. 150 Kelimeden oluşuyor. Üst düzey profesyonel falandı yani

Bence iş verecek kişiler insanların yaptıkları işe baksınlar. Bu arada gerçekten yapabiliyor olduklarını da teyit etsinler. Bir işi üstlenip, bu işi de biz yaptık diyenlere dikkat edilmeli. Ticaret puanına göre de yargılanıyor çoğu. Bir yazar vardı belki bu mesajı görür, ticaret puanım yok diye bana yazı yazmayacağını söylemişti. Aramızda ticaret puanı varmış. Forumda çok kişi benim gibi ticaret puanı gözetmeden sadece alım yapıyor. Yatırım yapıyor. Bunu gözeten kişiler de 10 liraya falan kanva alıp aralarında ticaretleşiyor. Foruma katılış tarihini kullanan mı dersin ticaret puanını kullanan mı dersin. Herkes hakkaten uzman olmuş. Ne çektik uzmanlardan