rx570 ekran kartım arızlanmıştı. vatandan 1 ay sonra aldım arızayı giderdiklerini söylediler. eve geldim 2 yıldır aynı sistem de çalışan ekran kartını takıyorum pc çalışıyor ama monitöre ekran gelmiyor.. eski ekran kartımı takıyorum görüntü geliyorr.. biosdan falan ayar mı yapmak gerekiyor sorun ne olabilir.