Bu hayatta bu hastalığı çeken insana saygo duyarım bendede var aynısı seboreik dermatiti saç kalmadı başımda. Hem kaşındırıyor hem saç döküyor hem banyo yaptıktan 16 saat sonra tekrar yağlandırıyor saçları ve en kötüsü bunun kalıcı çözüm yok.