Konu
Vergi sorunu
04-01-2021, 09:07:05
#6
Elisa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok karmaşık durum be. Ben her ay %20lik bir kısım ayırsam ileride sorun olacağını sanmıyorum. 10 katı fazla ceza gelmez ise
Benim tavsiyem en başından verginizi verin. 😂 Daha sonra ileride ne olur kaç katı olur bilinmez. 🙈