Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok karmaşık durum be. Ben her ay %20lik bir kısım ayırsam ileride sorun olacağını sanmıyorum. 10 katı fazla ceza gelmez ise
Benim tavsiyem en başından verginizi verin. 😂 Daha sonra ileride ne olur kaç katı olur bilinmez. 🙈