Merhabalar. Sanal ortamda dijital lisans satmaktayım. Websitem bulunmamaktadır. Aylık gelir 750TL'yi geçmeyecek gibi duruyor. Bazı ödemelerimi Shipy sisteminden alacağım. Bu ileride bana karşı bir sorun olur mu?