batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size şunu da söyleyeyim hocam yukarda bir arkadaş demiş ya şuan ellerinde telefonlar tabletler bilgisayarlar var bunları alabiliyorlarsa fakir değiller diye, evet var ama bunları alabilmemizin sebebi beğenmediğiniz dönemlerde benim DEDEMİN , sizin DEDELERİNİZ'in maaşlarından arttırıp aldıkları Evler, Tarlalar , Arabalar sayesinde şuan ki kuşak hayatta kalabiliyor bir şekilde. Bir sonraki kuşağa ne kalacağını hepimiz göreceğiz. Ben ne kalacağını söylerdim ama forum müsait değil. Kimse 3bin 4bin 5bin tl maaş ile gidipte ömrünü adamadan ev alamaz şuan. Benim dedem 3 yıl maaşından artırıp zamanında şuan yaşadıkları evi aldı bize onu garanti olarak sunuyor. Benim babam dedem vefat edince orada yaşayacak belki ama ben nerede yaşayacağım ?
hocam sayılara bakmak lazım. 2001 öncesi kaç araba satılıyordu, şimdi kaç satılıyor, kaç daire satılıyordu şimdi kaç satılıyor...sayılara bakınca sizin dediğiniz biraz havada kalıyor.