batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olaya duygusal yaklaşıyorsunuz hocam sadece dini açıdan sizin zorda kaldığınız durumlara bakıyorsunuz, şuan durumunuz iyidir değildir bilmiyorum, benim durumum 21 yaşında olmama rağmen annemden babamdan para almadan kendime bakabilecek kadar iyi. Ancak benim babamın emekli olma yaşının neredeyse 60a yakın olması, yıllarca bağkurunu ödemesine rağmen 1500tl maaş alacak olması da şuan ki kükümetin suçu. Mevcut hükümet evet savunma sanayiinde güzel atılımlar yaptı kabul ediyorum ama mevcut hükümet şuan kendi halkına bakamaz duruma geldi belki bana corona bahanesini sunabilirsiniz ama ben 21 yaşında olmama rağmen maddi olarak zirveyi de gördüm en dibi de gördüm. Ben sizden CHP'ye oy vermenizi istemiyorum mevcut durumun farkına varmanızı istiyorum sadece.
işte bende diyorum en baştan beri, sadece ekonomiye bakmıyorum. muhalefetin yönettiği belediyelere bakmak bile yeterli oy vermemek için. söylemlerine bakın milletvekillerinin oy vermemek için yeterli. bu kadar çapsızın bir araya geldiği yerde ben oy vermem. ekonomi kötü diye ekonomiyi daha b.ka batıracak, bunun yanında başka sıkıntılarda yaşatacağı ortada olan adamlara oy vermem...

kısacası muhalefet bütün rahatlığına, iktidarın tüm yalpalamalarına rağmen bu sorunları düzelteceğine dair en ufak umut vermiyor.