Memnun olsaydım ülkemde yaşardım. Bence şimdiye kadar ülkeyi o çok okumuşlar çok bilirler yönetti meğer bi halt bildikleride yokmuş, hadi ülke ekonomisi hiçbir zaman düzelmedi.Üstüne battıda battı bi ülkedeki insanları ayrıştırmadıkları kalmıştı onuda yaptılar ..
Bundan sonra yüksek okul okumamış bir çobana teslim etsinler ülkeyi daha iyi yönetecegine inanıyorum..Hiç degilse o hayvanlardan anlar degerini bilir, dogadan anlar degerini bilir, paranın nasıl kazanıldıgını ve paranın ne oldugunu daha iyi bilir.Toprakdan daha iyi anlar. İnsanların halinden daha iyi anlar