batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik , su, doğalgaz nimet falan değil dünyanın en pahalı doğalgazını elektriğini kullanıyorsunuz ayıp ya vallahi ayıp yıl olmuş 2020 , 1990 lardaki şartlarla aynı olması gerektiğini savunuyorsunuz. Yazık bir de Reyiz miş lakabınız. Ben tarih öğrencisiyim 2002 öncesini de biliyorum ve savunmadım zaten keşke cevap vermeden önce okusaydınız. Eleman arayıp bulamamanızın sebebi de ŞUAN BULUNAN MEVCUT HÜKÜMET. Evet sanayiler, fabrikalar, berberler v.b esnaf çalıştıracak eleman bulamıyor çünkü MEVCUT HÜKÜMET ülkenin ekonomisini döndürebilmek için 2002den beri onlarca belki yüzlerce üniversite açtı. GENÇLER ÇOK KOLAY ÜNİVERSİTE MEZUNU OLABİLDİĞİ İÇİN iş beğenmiyor. KİMSE ÜNİVERSİTE OKUYUP SANAYİDE ÇALIŞMAK VASIFSIZ ELEMAN OLMAK İSTEMEZ. Siz bunu görmek yerine hala tüp ekmek kuyruğundan bahsediyorsunuz . Ciddi manada üzülüyorum hepinize Allah'ım nasip ederde en kısa zamanda bu ülkeden giderim. Bir de üniversite öğrencisi olacaksınız araştırıp okumaktan bile acizsiniz.
İnşallah, yolun açık olsun.