Merhabalar. Çekilişte de belirttiğimiz üzere hediye devri yasaktır. Kullanmıyorsanız almayabilirsiniz, teşekkürler.
hocam ben almak isterim

ben cihan bu arada
tekrar çekiliş yapılması mantıklı olur bu şekilde saçma olabilir.
Bu konuda tekrar çekiliş yapılsın bence, herkes en çok kendisinin ihtiyacı olduğunu söyleyecektir.
Yeni girişimimiz için güzel bir destek olacağını düşünüyorum, düşünürseniz ufakta bir ücret karşılığında devralabilirim
Ben alabilirim ihtiyacım var
Merhabalar , gerçekten bana verebilirseniz çok çok mutlu olurum. Projem vardı fakat script almaya bütçem yetmiyordu , teşekkürler.
çekiliş yapıp birazdan kazananı acıklıcam