İşveçe yakın zamanda bi tanıdığım gitti abisi ordaydı yaklaşık 3 gündür Türklere ait bit firmada işe başladı her zaman bu kadar şanslı olunmaz ama mecbur kalınca illa dil öğrenilir ben Bilgi işlem işide aramıyorum vasıfsız işlerede varım illa kendimi geliştiririm
Hocam ingilizce çok iyi olması şart aynı zamanda kendi dillerinide orta düzeyde bilmeniz lazım.