Konu
Geceye sistemimizi bırakalım :)
03-01-2021, 19:00:55
#20
Kei
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkede RGB fantezisi başladı. Ha benim kasa da RGB orası ayrı.
Doğan şahin 60 bin tl olunca bizde kasalara yöneldik hocam