linkte bir problem olduğunu sanmıyorum
report ettiyseniz üzerinize düşeni yaptınız demektir
50 tane post atıp link kaldır demene gerek yok
Gördüklerimi söylüyorum hocam boş konuşmuyorum. Site diğer arkadaşlara açılıyorsa sorun yok. Ben üyelik vazifemi yerine getirdim sadece. İyi günler.