Suyu tasarruf etmek bir sonuç getireceğini sanmıyorum. İstediğin kadar tasarruf et aynı kanser hastalarında olduğu gibi geciktirmeyi başarırsın. Öncelikle istanbuldaki yapılaşmanın önüne geçilmeli. Biz küçükyalıda yaşıyoruz binamıza 5 kat zar zor izin verilirken. 1 km ötemize gökdelenler dikildi. Bu durumun sorumlusu buna izin verenlerdir. Ormanlık alanlar tahrip edilip devamlı betonarme yapı dikiliyor. Kimler kimlere peşkeş çekiyor. Benim musluktan harcayacağım suyu tasarruf etmekle olacak iş değil. Allah yardımcımız olsun.

Ve bir de biz gerçekten evimizde dikkat ediyoruz. Kimse sudan israf etmiyor. Biraz varlıklı kişilerde böyle durumların olmadığını gözlemliyorum. Parası var nasıl olsa suyu alırım mantığı parasıyla değil mi mantığıyla kullanıyorlar.