Ben direk konuya yazıp böyle imleme yazmayın dedim.
Başkası bu tepkisini sitene zarar verme amaçlı gösterebilir.
Bir başkası da sana destek olsun diye fazla fazla tıklayabilir reklamlarına.
Bu forumda yapmaman gereken ilk hareketi bugün öğrendin.
Adsense yayınladığın sitelerini ya da para kazandığın sitelerini ne forumda söyle ne tanıdıklarına söyle.
İyi niyetle ya da kötü niyetle o reklamlara tıklayanlar yüzünden hesabın kapanabilir.
Ya da biri senin özgün yazdığını görür içeriklerini botla çekmeye başlar.