Madem konu açılmış, bir teşekkür de benden. Yakın zamana kadar ticari kaygım olmamasından ötürü adsense'e hiç ilgim olmamıştı. Artık sonsuz kaygılı dönemlere girdiğimizden ben de eğitimi aldım. Biter bitmez ingilizce siteyi açtım, içerikleri girdim, onayı aldım ve şu an 30-40 günlük olan site yavaş yavaş günlük 10-15 organik hit almaya başladı. 2. siteye bile başladım. Emeklerin için teşekkürler
@MSK; hocam.
Çok sağol dostum, eğitim sayesinde tanıştığım kaliteli arkadaşlardansın. Saygılar
Eğitim almadım, ama kendisi çok değerli bir insandır. Başarılarınızın devamını dilerim
@MSK; hocam..
Sağol hocam başka bir konuda görüşmüştük hatırladım sizi de, selamlar ufaklığı da öpünüz.