guvenlı modda ekran kartını kaldırın duzelecektır
Benimde aklıma ilk gelen buydu zaten ancak güvenli mod da da açılmıyor maalesef çok acayip ve başıma ilk defa geldi.
2 farklı ISO denedim diğer laptop formatladim bu laptop ta olmuyor. İnternette araştırdığımda guvenli mod da ekran kartını kaldırın diyor ama maalesef dediğim gibi güvenli mod geçiş yaparken yine siyah ekranda kalıyor.
Çok tuaf bı olay