Pek fazla yapılmamış ama tutturmak çok zor. İnsanlar internetten pek bir şey okumuyorlar. Hele hikaye hiç okumazlar gibi geliyor bana. Yanılıyor da olabilirim
Ben de sizin gibi düşünüyorum. İnstagram'da veya Facebook'da sayfaya girip okumak varken neden bir internet sitesine girsin ki. Zor ihtimal herhalde.