@Necati33; Emeğinize ve ilginize çok teşekkür ederim hocam.
Ayrıca news kaydı da yapın veya yaptırın. 50-100 TL'ye kayıt yapanlar var ancak bu şekilde ilerlemeniz çok zor. Sitenizde herşey var daha çok genel haber sitesi gibi duruyor. Tek bir alanda giderseniz daha çabuk ilerlersiniz, örneğin kripto paralar veya borsa gibi...
Siteniz borsa odaklı olduğu için de genel olarak paylaştığınız haberler sitenize zarar verir... Başlığın döviz- borsa ama içerik korona virüs Fahrettin Koca
Adsense ne alaka bunlar diyip de onay vermiyor olabilir... Kolay gelsin.