mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende Manisadayım. Manisa'da olmayan bir şey açarsan daha iyi olur.
Örnek olarak düşünceniz nelerdir ? Bir Manisalı olarak Manisada şu eksik şunu aç diye önerebileceğiniz ne var ?