Merhaba ,
Yakın zaman içerisinde iş yeri açmayı düşünüyorum. Manisada çiçek sepetinin ana bayiliğini açmayı düşünüyorum. 200 bin ₺'ye kadar bütçem mevcut olucak. İş fikrin var neden bize soruyosun diyenler olucaktır. Sizlerinde değerli fikirlerini almak tek bir iş üzerinden gitmek istemiyorum. Sizlerinde ''şu işi yapsan çok tutar'' diyeceği önerileriniz varsa sizlerin de değerli fikirlerini notlarımın arasına alıp değerlendirmek istiyorum. Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkür eder iyi forumlar dilerim.