Nevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Flash dün itibarı ile sonlandı ve 12 sinden sonrada muhtemelen hiç çalışmayacaklar. Flash tan vazgeçin bence.
HTML 5 versiyonlar çalışabiliyor. Flash ile alakası bulunmuyor hocam.