AhmetBOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sunucu kullanıyorum. Sunucu tarafında API işini forumda bir arkadaşa verdim, API için data sağlayacağım ve izleyeceğim paneli kendim yazdım. IOS tarafında sorunsuz çalışırken android tarafında sorunlar yaşıyorum.

Firebase e geçebilirim bukadar emekten sonra. Digitalocean ile 5$gibi bir maliyetle çalışıyordum. Fakat data başına ücretlendirileceğim için bahsettiğiniz kullanıcı sayısına ulaşırsam zaten ben o sunucuyu yönetemem. Firebase daha mantıklı, parasına katlanılabilir. Kaldı ki o kitle size ciddi gelir sağlayacaktır.

kısacası firebase diyorum.
teşekkür ederim yorumunuz için