Ben sunucu kullanıyorum. Sunucu tarafında API işini forumda bir arkadaşa verdim, API için data sağlayacağım ve izleyeceğim paneli kendim yazdım. IOS tarafında sorunsuz çalışırken android tarafında sorunlar yaşıyorum.

Firebase e geçebilirim bukadar emekten sonra. Digitalocean ile 5$gibi bir maliyetle çalışıyordum. Fakat data başına ücretlendirileceğim için bahsettiğiniz kullanıcı sayısına ulaşırsam zaten ben o sunucuyu yönetemem. Firebase daha mantıklı, parasına katlanılabilir. Kaldı ki o kitle size ciddi gelir sağlayacaktır.

kısacası firebase diyorum.