Konu
Satış Başı Ödeme Giyim
02-01-2021, 13:45:38
#3
provenzano
Ponba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuyu baltalamak gibi olmasın'da neden bu kadar öldürüyorsunuz 10tl için kimse yanaşırmı ki
Hocam kar marjına göre gayet iyi bir miktar 10 lira. Ürünleri trendyol n11 gibi sitelere eklediğimde ödeyeceğim Maximum miktar bu zaten.