Konu
Format atacağım boot ekranından sonra kaliyor ?
02-01-2021, 12:28:44
#9
Misafir
Hocam flaşınızı uefi olarak yazdırın, biostan değilde fastbot tan başlatın genelde F12 Olur biosuda default yapın
Uefi yazdırmak için rufus tavsiye ederim