Selamlar paylaşımlı hostingde I/O kullanımı 1 mb / s olarak belirlenmiş ve şu an %100 gözüküyor sizce hostingi değiştirmelimiyim ?
1 MB ile sınırlandırılması saçma değil mi ?
Merhaba ismoz,
Yüksek i/o içeren paketler araştırabilirsiniz veya VPS düşünebilirsiniz.
İyi çalışmalar.